Přidání pořadatele do události na Facebooku je jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete udělat, abyste událost úspěšně pořádali. Můžete využít různých funkcí na Facebooku, abyste přidali pořadatele u události, ať už se jedná o vaši osobu nebo o někoho jiného. Tento článek vám pomůže porozumět tomu, jak na Facebooku přidat pořadatele u události.
Jak přidat pořadatele k události na Facebooku?
Události na Facebooku jsou skvělým způsobem, jak informovat ostatní o vaší akci a zapojit je. Když pořádáte událost na Facebooku, je důležité přidat pořadatele, aby se lidé mohli obrátit na ně, pokud mají otázky nebo potřebují pomoc. Kromě toho to také pomáhá lidem pochopit, kdo stojí za událostí. Pojďme se tedy podívat na to, jak přidat pořadatele k události na Facebooku.
Krok 1: Přihlásit se na svůj účet na Facebooku
Nejprve se musíte přihlásit ke svému účtu na Facebooku. Otevřete tedy svůj prohlížeč a přejděte na stránku přihlášení do Facebooku. Do pole uživatelského jména nebo e-mailu zadejte svůj e-mail nebo uživatelské jméno a do druhého pole zadejte své heslo. Poté klepněte na tlačítko „Přihlásit se“.
Krok 2: Otevřete událost
Po přihlášení se na Facebook musíte otevřít událost, do které chcete přidat pořadatele. Můžete to udělat buď tím, že kliknete na odkaz události v domovské stránce, nebo tím, že vyhledáte událost na stránce vyhledávání.
Krok 3: Přidat pořadatele
Když se dostanete na stránku události, musíte kliknout na odkaz „Přidat pořadatele“ v levém panelu. To otevře okno, ve kterém můžete vyhledat pořadatele. Do pole vyhledávání můžete zadat jméno pořadatele nebo jeho e-mail.
Když vyhledáte pořadatele, můžete jeho jméno označit kliknutím na políčko vedle jeho jména. Pokud chcete přidat více pořadatelů, můžete to udělat tím, že označíte všechna jejich jména.
Když jste označili všechny pořadatele, které chcete přidat, klepněte na tlačítko „Uložit“. To přidá všechny pořadatele k události.
Krok 4: Zveřejnění události
Když jste přidali pořadatele k události, musíte ji zveřejnit.
Mýtus #1: Neexistuje způsob, jak přidat pořadatele události na Facebooku.
Skutečnost: Existuje způsob, jak přidat pořadatele události na Facebooku. Můžete přidat až tři pořadatele události. Chcete-li to udělat, přejděte na stránku události, klikněte na tlačítko „Upravit“ a pak na „Přidat pořadatele“. Vyhledejte požadovanou osobu a klikněte na tlačítko „Přidat pořadatele“.
Jak přidat pořadatele události na Facebooku?
Často Kladené Otázky
Jak mohu do události na Facebooku přidat pořadatele?
Odpověď: Pokud jste administrátorem události, přejděte na stránku události a klikněte na „Upravit událost“. Na stránce „Podrobnosti o události“ klikněte na „Přidat pořadatele“ a přidejte uživatele, který má být pořadatelem.
Jak mohu přidat pořadatele k události, kterou jsem nedávno vytvořil?
Odpověď: Pokud jste vytvořili událost před několika minutami, přejděte do zpráv, které jste obdrželi od Facebooku, a klikněte na odkaz „Upravit událost“. Na stránce „Podrobnosti o události“ klikněte na „Přidat pořadatele“ a přidejte uživatele, který má být pořadatelem.
Závěrem
, aby ostatní věděli o události. Chcete-li to provést, klepněte na tlačítko „Zveřejnit“ v horní části stránky.
Přidání pořadatelů k události na Facebooku je snadné a rychlé. Stačí se přihlásit k svému účtu na Facebooku, otevřít událost, vyhledat pořadatele a označit jejich jména. Poté musíte událost zveřejnit, aby ostatní mohli vědět o vaší události. Přidání pořadatelů k události také pomáhá lidem pochopit, kdo stojí za událostí.